Webové stránky jsou v poslední době jeden z nejúčinnějších prostředků jak oslovit potenciální zákazníky. Je to vlastně taková výkladní skříň u obchodu či kanceláře jež je otevřená 24 hodin denně a 365 dní v roce. Její nespornou výhodou je navíc od tištěných medií její měřitelnost účinnosti.
Možná Vám někdo bude tvrdit, že nejdůležitější je obsah. Vězte však že lidé ve většině případů dají na první dojem. Pokud se Vám povede Vaši prezentaci zpracovat tak, aby její vzhled působil emotivně na podvědomí Vaší cílové skupiny, pak máte první vítězství. Důležitý je zajímavý a pečlivě zpracovaný text, doplněný o související fotografie. A právě díky poutavému obsahu na Vás budou odkazovat internetové služby jako je Seznam či Google, ty efektní grafika vůbec nezajímá a jdou výhradně po textovém obsahu, ale to není vše.
Vzhled webových stránek by se každopádně měl graficky nést především v duchu loga firmy a všech ostatních propagačních materiálů, které využíváte, jako jsou vizitky, letáky, razítka, hlavičkové papíry, obálky a podobně. Odborně se tomu říká korporátní identita (anglicky corporate identity), ale v podstatě jde pouze o to, že všechny tyto materiály by měly být zpracovávány v jednotném duchu, čímž se umocní jejich propagační potenciál. Tento soubor je důležité nechat si vytvořit profesionály.
Když jsem psal že naše společnost tvoří webové stránky na open source systemech neměl jsem na mysli že i design nasazujeme z již vytvořených šablon a někde na internetu stažených. Nikoliv, tot není naše krédo. Naší předností je to, že vytváříme originální design na míru každé společnosti. Tvorba webu je dlouhý proces stejně tak jako optimalizace pro vyhledávače.
Webové stránky či internetové obchody vytváříme na míru, strukturované, přehledné, intuitivní s přehlednou navigací a typografií.