Co je analýza klíčových slov?
Dokument, který doporučuje nejvhodnější fráze právě pro váš web a podklady pro vaši online marketingovou strategii. Zjišťuje, jak lidé vaše produkty nazývají a jakým způsobem je hledají. U získaných frází zjišťuji hledanost, konkurenci, relevanci a důležitost. Výsledkem jsou vzory hledání podle skupin frází a fráze seřazené dle důležitosti (ideální poměr maximální hledanosti a relevance a minimální konkurenčnosti), tedy dle nejvyšší míry návratnosti investic.
Analýzou klíčových slov získáte:
- Seznam nejvhodnější klíčových se zjištěnou hledaností, konkurencí a relevancí.
- Důležité pro vstupní stránky, copywriting, SEO a PPC
- Vzory hledání – jak lidé skládají dotazy ve vyhledávačích – důležité pro marketingovou strategii a definici cílových skupin a persón
- Přiřazené vstupní stránky – důležitý podklad pro rozšíření (tvorbu) struktury webu a pro UX
- Témata pro obsahovou strategii (publikační plán) – což jsou zejména podklady ze skupiny informačních frází
Bez zapracování doporučení této analýzy není možné být úspěšný v optimalizaci pro vyhledávače, protože web nebude obsahově ani z pohledu struktury připraven na relevantní a konvertující návštěvnost z vyhledávačů. Tato analýza nemá sloužit jen pro potřeby SEO, ale také pro potřeby UX, obsahové strategie, struktury webu, kampaních na sociálních sítích nebo PPC kampaní (AdWords, Sklik, bannery, obsahová síť, RTB… aj.). Jedná se proto o základní strategický dokument pro úspěšný online marketing.
Cílem analýzy je rozbor webu z pohledu optimalizace pro vyhledavače (SEO) a to zejména z pohledu hledaných klíčových slov a jejich následného využití.
Objednejte si u nás analýzu klíčových slov a poznejte jak a co vám na webu chybí.